IŞİD Halep’e Giden Suyu Kesti

Suriye ordusunun, doğu Halep kırsalına giden su kaynağını güvence altına almasından 20 saat sonra, IŞİD bir aydır su kesintileri yaşanan bölgeye verilen suyu yeniden kesti.

Al Masdar‘ın haberine göre Suriye ordusunun geçtiğimiz ay bölgedeki 10’un üzerinde köyü kurtardığı aktarılırken, IŞİD’in bölgenin kontrolünün Suriye hükümetine geçmesi üzerine altyapıya hasar vermeye başladığı aktarıldı.

Suriyeli yetkililer tarafından yapılan açıklamada, bölgeye suyun yeniden verilmesi için çalışmaların sürdüğü, 51 yeni kuyunun daha kazılmasının planlandığı bildirildi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.